اس ام اس سوزناک غمگین و دردناک


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



(..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ ✘تلخ اســــت شــــــب خـــــواب کســـــی را ببیــنی که تمام وجودت اســـــــت امادستش در خواب در دست دیگــــــــــــری است...✘ قصـــــــه ی ✘شــــــب ها تلـــــخ✘ من از اونــــــجایی شــــــــروع شـــــد که جـــــای آغوشــــــت قرصــــــــــهای اعــــــــصاب ارومـــــــم کرد لعنتـــــــــــی

عمل کرد سایت sms-sms

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان sms-sms و آدرس sms-sms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 45473
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 144
تعداد آنلاین : 1























استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

کد ِکج شدَنِ تَصآوير

<-PollName->

<-PollItems->

src="http://LoxBlog.Com/fs/clocks/02.js">

آمار مطالب

:: کل مطالب : 116
:: کل نظرات : 144

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 20
:: بازدید ماه : 452
:: بازدید سال : 1206
:: بازدید کلی : 45473

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس عاشقانه/لاو

اس ام اس سوزناک غمگین و دردناک
شنبه 8 / 7 / 1393 ساعت 2:48 | بازدید : 372 | نوشته ‌شده به دست mehrzad | ( نظرات )

 

میدانم دیگر برای من نیستی اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمی فهمد …
.
.
گاهی اونقدر خسته میشویم که خستگیمون در نمیشه ، “درد” میشه !
.
.
زنده ام نه ازجانی که مانده ، از استخوان های لجبازی که روی هم ایستاده اند !
.
.
این روزها خیلی چیزها دست من نیست ؛ مثل دستهایت !
.
.
گاهی هم باید چشمها را بست تا او که نیست شاید بیاید در خواب !
.
.
آنجا نشسته ای و لبخند میزنی اما دستی تکان نمیدهی …
ای کاش آن قاب ، قاب پنجره بود !
.
.
تلخی قصه اونجاست که وقتی دلم سوخت ، دلش خنک شد !
  .
.
زندگی نوشتن ندارد وقتی تمام روزهای خدا “من” دارد ولی “تو” ندارد …
.
.
بی تو هر کاری گریستن است حتی خندیدن …
.
.
سالهاست این ترازوی 2کفه تعادل ندارد ، دست خالی و دل پر !
.
.
دیریست اسیرم
اسیر انتظار
اسیر دلواپسی
اسیر هر آنچه مرا به یاد تو می اندازد …
.
.
به فالگیر بگو خط عمرِ من کف دست هایم نیست … رد پاهای او را نگاه کند !
.
.
روزها یکی پس از دیگری میگذرند و من هنوز منتظر فردا هستم تا تو بیایی !
.
.
میدانم که یک روز حوالی یک هرگز بزرگ به هم خواهیم رسید !
.
.
نبودنت چه فصلی از سال است که هم روزها و هم شب ها اینقدر طولانی شده اند ؟؟؟
.
.
سخته  به جایی برسی که دیگه نه هیچ اومدنی آرومت کنه و نه هیچ رفتنی نابودت !
.
.
سخت است فراموش کردن کسی که با او همه چیز و همه کس را فراموش میکردم !
.
.
کمی بر من بتاب …
روزهای سردیست و دوست داشتنت دارد در من یخ میزند !
.
.
در تلاطم روزگار ناسازگار ، من دورتر از همیشه کنج زندگی جا مانده ام !
.
.
به خدا دل آلزایمر نمی گیرد ، بفهمید آدم ها !!!
.
.
بگذشت در فراق تو شبهای بی شمار
هر شب درین امید که فردا ببینمت !
.
.
راحت بگم ، نیمه گم شده ی دیگری به اشتباه تمام من شده بود …
.
.
میدانی از کجای زنگی بیشتر خسته ام ؟
آنجایی که وسط خنده هام بغض میکنم …
.
.
بیچاره مترسک …
سرتاسر سال از مزرعه محافظت میکرد ولی با آغاز فصل سرما تنش هیزم کشاورز شد !
آری ، پاداش وفاداری جز این نیست !
.

.
تنها بی هوایی آدمی را خفه نمی کند ، گاهی هوایی شدن آرام آرام بدون روسیاهی خاموشت می کند !
.
.
تموم کوچه ها تاریکن اینجا
تموم آرزوها دست بادن
من از این آدمک ها ناامیدم
که چشمای منو به گریه دادن
.
.
سال نو میشه و زخمه من کهنه تر …
پس ای زخم ، کهنه تر شدنت مبارک !
.
.
شعر گاهی می گریاندم اما کلمه ای نیست در جهان که بازم بدارد از گریستن !
“حسن آذری”
.
.
گذشته ها گذشته … اما تلخ گذشته اونم برای من !!!
.
.
من همیشه از اول قصه های مادربزرگ می ترسیدم و آخر هم به واقعیت می پیوست …
یکی بود … یکی نبود !
.
.
سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :
“غم تمام می شود”
“غصه نخور”
“مشکلات حل می شود ”
و …
دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!
.
.
ترسم از آن است که آنقدر پیر شوم که دندانی برای روی جگر گذاشتن نداشته باشم !
.
.
مطمئن باش هیچوقت فراموشت نکرده ام ؛ فقط دیگر ساکت شده ام ، همین …
.
.
غم انگیزترین جدایی اونی بود که :
نه کسی گفت “چـــرا ؟” و نه کسی فهمید “چـــــرا ؟”
.
.
خیالت خیال رفتن ندارد …
خودت چه ؟ قصد آمدن نداری ؟

.

.

نظر یاتون نره




:: برچسب‌ها: ♥♥♥اس ام اس سوزناک غمگین و دردناک♥♥♥ ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ارش در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
اگه میشه پیاماتون روبیشترکنید.خیلی قشنگن.

<-CommentGAvator->
شیدا در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
بسیار خوشم امد ازپیاماتون خیلی قشنگن

<-CommentGAvator->
دریا در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
سلام پیاماتون بسیار نازن.

<-CommentGAvator->
ساناز در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
مرسی ازپیام هاتون خیلی قشنگن.

<-CommentGAvator->
پریا در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
مرسی عالی بود

<-CommentGAvator->
شیرین در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :

ممنون .ولی چرا انقدر غمگین.امیدوارم همیشه خندان باشید


پاسخ:مرسی عزیزم

<-CommentGAvator->
دریا در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
خیلی لذت بردم ممنون
پاسخ:مرسی امید وارم همیشه لذت ببرین

<-CommentGAvator->
سیگار در تاریخ : 1393/7/8/2 - - گفته است :
خیلی قشنگ دردناک هستن
پاسخ:مرسی سایت عاشقانه هست دیگه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: